Заступник мера Дніпра презентував проект "Metro-Dnipro-Mayer".
Про це повідомляє інформаційний портал "Міст. Дніпро".
Заступник мера Дніпра Михайло Лисенко презентував проект "Metro-Dnipro-Mayer". Про будівництво дніпровського метрополітену в деталях Лисенко розповів у форматі відеоблогу.
Прекрасна новина!
Тепер Знай.ua стали ще ближче і доступніше. Скоріше качай програми для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Все це в неповторній подачі журналістів нашого порталу!
"На численні прохання мешканців міста, я перекладаю свій YouTube канал в активну фазу. Я починаю інформувати жителів міста про хід будівництва метрополітену. А саме як його будують", — розповів Михайло Лисенко.
У першому випуску "Metro-Dnipro-Maye" заступник мера Дніпра розповів про те, як і за яких обставин у Дніпрі з'явилося метро. Він розповів, що будівництво метрополітену йшло за рахунок бюджету всього Радянського союзу. Лисенко нагадав і про колосальні витрати на підтримку незавершеного метрополітену в період Незалежності.
Проаналізувавши радянський проект, вони запропонували змінити його. Всього на коригування проекту пішло 2 роки. У загальній сумі було внесено 2178 правок. За словами Лисенка, від старої версії залишилася тільки назва - "Будівництво метрополітену в місті Дніпропетровськ".
"Я думаю мої ефіри будуть виходити 2 рази в місяць. Буду вводити вас в курс справи. Будівництво метро це не просто так. Це величезний обсяг роботи. Я думаю, жителі почують і зрозуміють", - розповів Михайло Лисенко у відео.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Як повідомляв раніше Знай.ua , Пішохідний міст розвалюється, рахунок може обірватися в будь-який момент.
Також Знай.ua писав про те, що у Києві обвалився бетон з конструкцій Пішохідного мосту.