ПриватБанк може обмежити деяким українцям операції з карток. Про це стало відомо з відкликання однієї з клієнток банку, яку вона опублікувала на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що її повідомили актуалізувати дані у зв'язку з досягненням 25-річного віку. В іншому випадку пообіцяли ввести обмеження по карті.
"ПриватБанк в додатку Приват24 вимагає актуалізацію даних в зв’язку з тим, що мені виповнилося 25 років. В іншому випадку обіцяють обмежити операції по картах", - написала клієнтка.
За словами дівчини, вона пояснила, що ситуація поки не дозволяє вклеїти фото в паспорт та актуалізувати дані, проте вона планує зробити це трохи згодом. Втім, у "Приваті" не пішли їй на зустріч і погрожували блокуванням рахунків.
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
"Оператор говорив, що я не права і якщо не актуалізую дані то карти будуть заблоковані, хоча мені на карту нараховується виплати на дитину. Залишите дитину без грошей совість майте", - обурилася українка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися у ситуації. Також зазначили, що для зручності клієнти можуть оновлювати дані через "Приват24".
"Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022", - йдеться у повідомленні.
Раніше портал Знай повідомляв, 100 тисяч пені за кредит, якого не брав: ПриватБанк здивував клієнта новорічним "сюрпризом".
Також наш портал інформував, підсовують тільки "сміття" – клієнти "ПриватБанку" скаржаться на стан доларових купюр.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.