Українка через несподіваний збій не змогла отримати готівку, яку знімала через банкомат ПриватБанку. Про це вона розповіла у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
За словами українки, вона знімала кошти з картки в банкоматі ПриватБанку. Спочатку пристрій довго відраховував купюри, а потім на екрані з'явилося повідомлення про помилку. Через несподіваний збій гроші отримані не були, але з рахунку успішно списалися.
"Банкомат спочатку довго рахував готівку, а потім видав помилку "Помилка під час здійснення операції. Ваші кошти залишись в банкоматі і не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на рахунок." Перестав працювати взагалі, перезавантажився і перестав працювати на роботу з готівкою”, - поділилася жінка.
Як стверджує українка, після звернення до служби підтримки їй не змогли допомогти, аргументуючи тим, що має картку іншого банку.
Мінімальні пенсії з 1 липня: чи збільшать виплати пенсіонерам
"Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами
Судний день або масовий психоз 5 липня: пророцтво "нової Ванги" змушуєте нервувати, починається вже
ТЦК висунули нову вимогу: стосується водіїв – відмова не приймається
"Ось так банкомат ПриватБанку мене пограбував посеред дня і ніхто з ПриватБанку не бажає співпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін", - обурилася українка.
Фахівці "Приват" відреагували на скаргу та пояснили, що за подібних збоїв необхідно подавати заявку на повернення коштів до банку, який видав картку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям блокують банківські рахунки в ПриватБанку: що потрібно знати, щоб не залишитися без коштів.
Також наш портал інформував, гроші списали шахраї, а платіть відсотки ви: ПриватБанк розповів, як вийти з цієї кризи.
Крім того, ми писали, банки видають стару та пошкоджену валюту: чому слід уважно оглядати купюри під час обміну.