Споживачі, які не погоджуються із суммою у рахунку за комунальні послуги, мможуть звернутися в обленерго або в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Про це повідомив Міністр енергетики України Герман Галущенко.
Політик нагадує про те, що кожен споживач, який вважає, що цифри в платіжці за комунальні послуги не відповідають дійсності, можуть звернутися до Обленерго для перерахунку вартості.
"Якщо споживач бачить і вважає, що несправедливо нарахована сума або не так розрахована, то, по-перше, він має звернутися до обленерго, щоб вони перевірили та перерахували", — пояснив очільник Міненерго.
Виплати зросли лише для обраних: кого залишили за бортом пенсійної індексації
Відстрочку нададуть автоматично: кого захистять від мобілізації
Українців відправлять у "тарифний нокаут": до чого готуватися після скасування мораторію
Заберуть до війська без права на оскарження: кого відстрочка не захистить від мобілізації
Якщо обленерго так і не зможе вирішити проблему українця, то він має право звернутися із скаргою до комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
"Якщо він не задоволений і бачить, що немає контакту або розуміння, або ж він так вважає, то в нас є НКРЕКП, куди він має право звернутися зі скаргою", — сказав Галущенко.
Саме комісія покликана допомогти українцям із конфліктними ситуаціями з Обленерго.
Нагадаємо, платіж за доставку природного газу в 2024 році: кому і скільки потрібно платити.
Раніше повідомлялося, очікувати більше не потрібно: комунальники поставили крапку у питанні з платіжками.
Також, після свят час і про тарифи задуматися: які ціни на газ пропонують українцям.