З квітня 2023 року влада знову розпочала обов'язкову повірку коштів обліку для мешканців неокупованих територій. Однак на сьогоднішній день майже 2000 споживачів досі не зробили перевірку лічильників гарячої води.

Що це може означати для власників таких пристроїв та які можуть бути наслідки? "Нафтогаз Тепло" відповів на ці запитання.

Тарифи на воду / фото: Freepik

Відповідно до закону, ежверковий інтервал засобів обліку води становить 4 роки. Якщо лічильник не пройшов планову перевірку, його показання стають недійсними та не можуть використовуватись при розрахунках.

Це означає, що у ваших платіжках буде враховано нарахування не за реальне споживання гарячої води, а відповідно до норм споживання, встановлених законодавством.

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 20-26 травня для всіх знаків Зодіаку: конфлікт Водоліїв, маскування Терезів та шанс Близнят

Затримка виплат: Пенсійний фонд пояснив, що буде з пенсіями та субсидіями за травень

Абоненти не встигають за темпами "Київстару": тільки поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав

Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати

Показати ще

Тарифи на воду / фото: Freepik

У перші три місяці після прострочення перевірки нарахування будуть проводитися на основі середньомісячного значення, враховуючи показання лічильника за рік.

Пізніше почнуть застосовуватися розрахунки з урахуванням норми споживання гарячої води на людину, яка становить 3 кубічні метри на місяць, навіть якщо у вас є бойлер і лічильник показує 0 0.

вода

"Нафтогаз Тепло" звертається з проханням до споживачів, чиї лічильники ще не зазнали повірки, зробити це якнайшвидше.

Процедура не займе багато часу, особливо якщо вибрати варіант перевірки без демонтажу лічильника – це більш економічний та швидкий варіант, який не вимагає розпломбування/опломбування пристрою.

Через два тижні після проходження перевірки ви отримаєте свідоцтво, що підтверджує придатність лічильника на чотири роки вперед. Обов'язково передайте копію свідоцтва про перевірку!