Ощадбанк попередив клієнтів про зміни в умовах обслуговування. Нові правила набудуть чинності вже з 1 квітня 2024 року. Про це йдеться у повідомленні фінустанови на офіційному сайті.
"Ощадбанк" надає послуги мільйонам українців і багато громадян мають у цій фінустанові відкриті депозитні рахунки. Банк намагається завжди своєчасно інформувати про всі нововведення та зміни в роботі.
Цього разу фахівці фінустанови звернулися до клієнтів із важливим попередженням. Вже через місяць набирають чинності важливі зміни, які стосуватимуться всіх, хто має відкриті депозитні рахунки в "Ощаді". Наголошується, що нові правила запроваджуються лише щодо фізичних осіб.
Гороскоп на сьогодні, 7 червня: спокуси тельців, сварки терезів і плани водоліїв
Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті
Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК
Чоловікам після 50 приготуватися: кого мобілізують уже з червня
"Інформуємо про те, що рішенням продуктового комітету Ощадбанку внесено зміни до Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб. З 01.04.2024 року обслуговування депозитних рахунків буде здійснюватися на умовах Договору комплексного банківського обслуговування", - йдеться у повідомленні банку.
У фінустанові наголосили, що ознайомитися з усіма змінами клієнти можуть як на офіційному сайті "Ощадбанку", так і у найближчому відділенні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатив одну суму – списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картами ПриватБанку.
Також наш портал інформував, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ гроші перерахував - банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.