Мобільний оператор Vodafone дає абонентам знижку, а при наступному списанні коштів її не враховує. Про це свідчать коментарі на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі facebook.
Vodafone надав українці 50-відсоткову знижку на оплату тарифного плану на тримісячний період. За словами абонентки, вартість її тарифу 100 гривень, тож коли настав час поповнювати рахунок, вона внесла 50 гривень.
Втім, обіцяного підключення послуг зі знижкою не відбулося. Мобільний оператор повідомив, що потрібно доплатити ще 50 гривень. "Забудькуватість" компанії дуже обурила абонентку.
"Увечері мені пишуть, що мій пакет 100 грн і вимагають поповнити ще на 50 грн. Це що у вас за неподобство коїться? Обіцяли на 3 місяці 50 грн, то стримайте слово. Чи гроші для вас важливіші за честь", - обурилася українка.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу абонентки та запропонували їй офіційно звернутися до служби підтримки компанії для фіксації звернення та подальшого розв'язування проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, нові номери, знижки та бонуси для абонентів: "Vodafone" вирішив побалувати весняними привілеями.
Також наш портал інформував, для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами