Клієнт "Сенс Банку" поділився своїм негативним досвідом використання бонусної програми банку на порталі Мінфін. Його скарга полягає в тому, що отримані бонуси були анульовані лише через два дні після нарахування.
Суть проблеми полягає в тому, що банк застосовує незвичайні правила використання бонусів, які вимагають їх компенсації при подальших покупках замість можливості виведення готівки на картку, як це роблять інші банки.
У своїй історії клієнт розповідає, що отримав 100 бонусів за залучення друга, однак, коли він здійснив оплату карткою наступного дня, не зміг повернути гроші, і всі його бонуси були анульовані наступного дня після цього.
Клієнт незадоволений таким підходом, вважаючи його несправедливим і незрозумілим:
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там тільки розчарування. Краще б не нараховували ці бонуси «за друга», ніж нарахували та забрали через два дні. А другий порадив цим банком більше користуватися."
Представник банку відповів на скаргу, пояснивши, що бонусна програма "Запроси друга" унікальна та відрізняється від програм інших банків.
Повернення бонусів можливе за покупки, здійснені за останні 30 днів, і клієнти можуть обміняти їх як за останні, так і за раніше проведені операції.
Однак, існують певні правила, за яких бонуси можуть бути анульовані, такі як закриття всіх рахунків або відсутність дій у мобільному додатку протягом більше року.
Нагадаємо, ці картки точно заблокують: які переклади потраплять під пильне око НБУ
Раніше ми писали про те, що анк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру