Клієнт "Сенс Банку" поділився своїм негативним досвідом використання бонусної програми банку на порталі Мінфін. Його скарга полягає в тому, що отримані бонуси були анульовані лише через два дні після нарахування.
Суть проблеми полягає в тому, що банк застосовує незвичайні правила використання бонусів, які вимагають їх компенсації при подальших покупках замість можливості виведення готівки на картку, як це роблять інші банки.
У своїй історії клієнт розповідає, що отримав 100 бонусів за залучення друга, однак, коли він здійснив оплату карткою наступного дня, не зміг повернути гроші, і всі його бонуси були анульовані наступного дня після цього.
Клієнт незадоволений таким підходом, вважаючи його несправедливим і незрозумілим:
Слідкуйте уважно, або переплатите багато грошей: українців попередили про комуналку у травні
По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі
На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю
"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам
"Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там тільки розчарування. Краще б не нараховували ці бонуси «за друга», ніж нарахували та забрали через два дні. А другий порадив цим банком більше користуватися."
Представник банку відповів на скаргу, пояснивши, що бонусна програма "Запроси друга" унікальна та відрізняється від програм інших банків.
Повернення бонусів можливе за покупки, здійснені за останні 30 днів, і клієнти можуть обміняти їх як за останні, так і за раніше проведені операції.
Однак, існують певні правила, за яких бонуси можуть бути анульовані, такі як закриття всіх рахунків або відсутність дій у мобільному додатку протягом більше року.
Нагадаємо, ці картки точно заблокують: які переклади потраплять під пильне око НБУ
Раніше ми писали про те, що анк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру