Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на штучно створену заборгованість та "махінації" з виписками. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що після перевипуску картки ПриватБанку у відділенні вона зіткнулася із несподіваними проблемами. По-перше, проти її волі відкрили кредитний ліміт, а по-друге, змінилися виписки.
За словами клієнтки, банк штучно повісив на неї борг, але врешті-решт все вдалося вирішити.
Не чекайте запрошення: українцям можуть суттєво підвищити пенсію – що потрібно встигнути
Моментально та без попередження: що загрожує абонентам Vodafone
Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК
Чоловікам після 50 приготуватися: кого мобілізують уже з червня
"Таким чином вони штучно мені створили "користування кредитними коштами". Гроші повернули, але на наступний день ЗНОВУ зʼявилась сума боргу 5 грн. Я її погасила і закрила кредитний ліміт. Але тепер я не довіряю цьому банку", - зазначила жінка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнтки і пообіцяли докладно розібратися в інциденті.
Раніше портал Знай повідомляв, вистачить на продукти і навіть комуналку: ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку.
Також наш портал інформував, біжи у відділення чи плати: клієнти "Ощадбанку" роздратовані неможливістю закрити рахунок.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у "ПриватБанку" пояснили, чому при покупках із картки гроші знімають по два рази.