Клієнти ПриватБанку можуть заощадити свої гроші, уникнувши сплати комісії за обслуговування рахунку. Що для цього потрібно зробити, розповіли співробітники фінустанови на порталі Мінфін.

До ПриватБанку звернувся розгніваний клієнт, який виявив, що з його картки зникли 80 гривень. Як йому пояснили, кошти було списано за моніторинг неактивного рахунку.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Фахівці фінустанови відреагували на скаргу чоловіка та пояснили, що ця комісія передбачена правилами та умовами надання банківських послуг. Сума за обслуговування у розмірі 20 гривень знімається щомісяця, якщо клієнт не проводить жодних операцій по картці протягом року.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Показати ще

Водночас у "Приваті" заявили, що уникнути списання комісії можна досить просто.

"Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24, зробити витрату в магазині або підтримати ЗСУ. В такому випадку, рахунок стане активним і списання комісії не буде", - порадили в ПриватБанку.

Відповідь ПриватБанку. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "махінації" з виписками та штучні борги: клієнти ПриватБанку зіткнулися з новими "сюрпризами".

Також наш портал інформував, біжи у відділення чи плати: клієнти "Ощадбанку" роздратовані неможливістю закрити рахунок.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, заблокував карту без пояснень: "ПриватБанк залишив вдову військового з дитиною без копійки на існування".