Українець поскаржився, що ПриватБанк узяв із нього комісію за операцію по карті, яка, по суті, не була виконана. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
За словами клієнта ПриватБанку, він купував, за яку з нього зняли близько 85 гривень комісії. Зрештою, угода була скасована і гроші за товар повернулися на карту, а комісія немає. Чоловіка обурили такі умови, адже, на його думку, транзакцію фактично не було здійснено.
"Банк узяв комісію у розмірі 85.75 гривень за покупку в OLX, яка була скасована не з мого боку, за покупку гроші повернулися, але за комісію немає. Просто на рівному місці ця контора вкрала у мене 85 гривень за нічого, по суті ще не здійснене пересилання грошей", - поскаржився клієнт.
Двохзонні електролічильники втратять сенс: споживачі можуть залишитися без 50% знижки
Мобілізація у червні: кому прийдуть повістки, а хто отримає штраф від ТЦК
Польща "прикручує гайки": українцям відмовлятимуть у працевлаштуванні - кого приречуть на злидні
Пенсіонери будуть отримувати майже на тисячу більше: кого підтримає держава
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіка та пояснили, що в цьому випадку банк не зобов'язаний повертати комісію, адже грошовий переказ було здійснено успішно. Рішення про повернення повної суми може ухвалити лише одержувач.
"Банком було виконано свої зобов'язання з перерахуванням коштів, рішення відносно повернення приймає саме торгова мережа отримувач. Тому підстав для повернення комісії банку за успішне перерахування коштів немає", - відповіли у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк запровадив нову комісію на перекази: скільки доведеться платити.
Також наш портал інформував, вижити в окупації та відбитися від колекторів ПриватБанку: українці скаржаться на нереальний тиск.
Крім того, ми писали, українцю заблокували картку за купівлю піци: Monobank розпізнав як "підозрілу" операцію.