У системі комерційного газоспоживання є свій порядок, і він зовсім не схожий на те, як це відбувається у звичайних жителів. Якщо вам коли-небудь було цікаво, як відбувається повірка лічильників газу для комерційних клієнтів, то ви потрапили за адресою.

Непобутовими споживачами газу вважаються різні юридичні особи, такі як підприємства, приватні підприємці, комунальні та державні установи.

лічильник газу, скріншот з відео

І на відміну від звичайних домогосподарів, комерційні клієнти повинні самі стежити за станом своїх газових лічильників та забезпечувати їх періодичну перевірку.

Відповідальність за технічний стан та періодичну перевірку лічильників лежить на власнику чи суб'єкті господарювання, наприклад, орендарю.

Популярні новини зараз

"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам

Потрібно бути готовим: Галущенко звернувся до українців

Коли пролунає останній дзвоник в українських школах: названо дати

Додадуть 500 гривень: пенсіонерам обіцяють надбавку у червні

Показати ще

Це означає, що комерційний споживач повинен самостійно контролювати час проведення повірки лічильника та ініціювати її процес.

Лічильник газу, скріншот: YouTube

Для цього він має певні обов'язки:

  • Заздалегідь повідомити оператора газорозподільної системи про необхідність проведення повірки лічильника.
  • Забезпечити доступ представникам до лічильника для проведення повірки та складання відповідного акта.
  • У разі проведення повірки на місці встановлення лічильника забезпечити його демонтаж, транспортування та державну повірку за власний рахунок.

Крім того, споживачеві необхідно повідомити оператора про дату та час встановлення повіреного лічильника.

Важливо відзначити, що при упущенні терміну періодичної повірки за рахунок споживача його можуть очікувати зміни в нарахуваннях за газ до моменту встановлення повіреного приладу.