В Україні налічується лише три головні мобільні оператори, і серед них Київстар та Водафон, на яких припадає більшість користувачів. Люди часто жаліються на обидві компанії, зокрема на те, що ціни на їхні тарифи "кусаються".
Також власники номерів Водафону розповідають про те, що гроші з їхніх рахунків зникають, а обіцяний тариф ніяк не підключається. Водафон відгукнувся, кажучи, що, хоч іноді все відбувається автоматом, зазвичай абонентам потрібно трошки попрацювати руками та самим активувати свої тарифи, зробивши кілька простих кроків.
Щоб не виявитися без грошей на рахунку, не забувайте перевіряти, коли закінчується ваш тариф. Іноді люди кидають гроші на телефон заздалегідь, але потім роблять дзвінки поза пакетом або лазять по інтернету, і за це з рахунку знімають додаткові кошти.
Коли приходить час оплачувати свій тариф, виявляється, що на рахунку вже не вистачає грошей. А потім ще й додаються платежі за кожен день, якщо людина використовує телефон понад норму. Щоб такого не сталося, краще час від часу дивитися, скільки ще діє ваш тариф. Це легко зробити, набравши на телефоні *101*4#.
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами
Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну
У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося
Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Якщо помітили, що до кінця вашого тарифу лишилося кілька днів, краще не поспішати з поповненням рахунку. Зачекайте до самого останнього дня, а потім вже поповніть рахунок і активуйте тариф знову.
Для активації натисніть *101*444#. Іноді, щоб тариф "прикріпився", достатньо перезапустити телефон або включити режим польоту на хвилинку, а потім вимкнути.
Оператор попередить вас про закінчення тарифу за два дні, відправивши SMS-повідомлення. Так що не пропустіть цей момент і вчасно підготуйтеся до поновлення тарифу.
Як раніше повідомляв портал Знай.ua, "Київстар" обіцяє тарифні зміни: люди вже обурилися
Також, Знай.ua писав про "Фантомні" знижки від Vodafone: абоненти обурені ставленням мобільного оператора