Клієнт ПриватБанку скаржиться, що не зміг увійти до застосунку банку, адже отримав відмову. Чоловікові відмовили в обслуговуванні і навіть розірвали з ним контракт, хоча він користувався цим банком приблизно протягом 7 років.
Незадоволений відгук клієнт ПриватБанку залишив на сайті Мінфіну.
Клієнт намагався увійти до застосунку "Приват24" та не зміг, адже йому надійшла відмова. Коли він зателефонував до служби підтримки, йому відповіли, що банк не хоче його обслуговувати і навіть розриває з ним контракт, не пояснюючи причини.
"Ранок 17.04.2024 намагався зайти до "Приват24". Прийшла відмова, написано було звернутися до служби підтримки 3700. Зателефонувавши до підтримки, робот відповів, що банк відмовляє в обслуговуванні та розриває контракт, що для мене це було дуже дивно, банком користувався близько 7 років. Банк не пояснює причин, сказали, що надійде лист за містом проживання, дуже дивно в 2024 році пояснювати в письмовому вигляді", – написав клієнт.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
У ПриватБанку поспішили відповісти на незадоволений відгук клієнта, зазначивши, що не змогли його ідентифікувати, як свого клієнта.
"На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації", – відповіли у банку.
Нагадаємо, що клієнт ПриватБанку намагався зняти готівку, але так і не отримав гроші.
Як повідомляли раніше, українці скаржаться на нахабність ПриватБанку під час війни.
Як писав "Знай" раніше, у ПриватБанку вирішили порадувати своїх клієнтів приємним бонусом.