Українка розповіла, що "Нафтогаз" дуже наполегливо турбує її дзвінками та повідомленнями з вимогою погасити чужий борг. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Жінка заявила, що сама не є клієнтом "Нафтогазу", проте їй регулярно надходять дзвінки та повідомлення від представників компанії. За її словами, у неї вимагають виплатити багатотисячний борг, до якого вона не має жодного стосунку.
"Представники компанії постійно дзвонять, пишуть, шлють смс з агресивними вимогами оплатити борг. Але знаєте, що саме цікаве? Це не мій борг і я до цієї адреси не маю ніякого відношення! Я не є ні власником, ні орендатором!", - скаржиться українка.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Жінка вимагала вибачень і додала, що компанія не зрівняється методами роботи навіть із колекторами.
"Якого біса ви вимагаєте в сторонньої людини оплатити чужі борги??? Навіть колектори до такого не додумались!", - обурено додала жінка.
Фахівці "Нафтогазу" відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися у проблемі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сплачувати рахунки можна буде без корвалолу: "Нафтогаз" пояснив, як уникнути захмарних нарахувань.
Також наш портал інформував, механіка чи "електро"? Українців попередили про важливий нюанс під час передачі показників лічильника газу.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що за прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників.