У Держпродспоживслужбі України дали роз’яснення про те, що навіть під час війни українці мають платити за комунальні послуги, такі як електроенергія, вода та газ.

Але іноді може трапитися, що ці послуги надаються неякісно.Що ж робити в такому випадку? Якщо ви помітили, що комунальні послуги надані неналежним чином, вам потрібно це задокументувати. Можна зробити фотографії пошкоджень.

Водопровідна вода / фото: Freepik

Потім написати заяву до компанії, яка надає ці послуги. Це звернення можна надіслати рекомендованим листом або вручити особисто, отримавши підтвердження від канцелярії.

Компанія, яка надала послуги, має відповісти на вашу скаргу і провести перевірку. Вони мають з’явитися за вашим викликом протягом доби після отримання претензії. Результати перевірки будуть оформлені актом-претензією.

Популярні новини зараз

Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть

Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили

Пенсії зростуть? Ось які доплати отримають українці 60+ вже з січня 2026

МОН міняє правила вступу до вузів

Показати ще

Тарифи на світло, скріншот: YouTube

Якщо ви не згодні з висновками представника компанії, можна внести свої зауваження до цього акту. Якщо проблему не вдається вирішити за допомогою переговорів, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав.

Ви маєте право вимагати гарні комунальні послуги. Якщо послуги надані погано, ви можете скористатися зазначеними способами, щоб захистити свої права.

Нагадаємо, що подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, вода, світло та газ: що буде з тарифами в Україні з травня 2024 року

Вам буде цікаво дізнатися неточності у платіжках за світло: у YASNO пояснили, як вирішити проблему раз і назавжди