Деякі українські пенсіонери із картками від ПриватБанку стикаються із затримкою нарахування виплат. Про це свідчить один із відгуків на порталі "Мінфін".

Українець розповів, що оформив пенсійну картку від ПриватБанку ще в середині березня, але станом на початок травня так і не отримав очікуваних виплат. У ПФУ його запевнили, що не одержали від банку необхідних документів для зарахування пенсії.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Пенсійну картку я отримав у середині березня. На 2 травня гроші не надійшли. Пенсійний фонд досі не отримав банківських документів на нарахування пенсії та відсилає мене до банку", - поскаржився пенсіонер.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Газу не вистачає: початок опалювального сезону відкладається

Пенсіонерам нагадали про 90-денний ліміт: запізнилися – пенсію скоротять

Пенсіонери отримають нову грошову допомогу: кому, коли та скільки виплатять

Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші

Показати ще

Фахівці ПриватБанку заявили, що якщо людина нещодавно оформила пенсійну картку, то, щоб уникнути подібних затримок, можна самостійно передати необхідні дані до ПФУ. Отримати довідку про реквізити рахунку для нарахування пенсії можна через сервіс "Приват24".

"Отримати довідку по рахунку з реквізитами можливо у "Приват24" та надати її за потреби до Пенсійного фонду", - пояснили фахівці фінустанови.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей.

Також наш портал інформував, втрачені посилки, "SIM-карткові" дублери та дзвінки рідні: як отримати страховку від шахраїв раз і назавжди.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карт: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".