Деякі українські пенсіонери, які користуються картками ПриватБанку для отримання пенсій, зіткнулися із затримками щодо отримання виплат. Про це свідчать відгуки на порталі Міністерства фінансів України.

Один із пенсіонерів, наприклад, оформив картку для отримання пенсії ще у березні, але пенсію так і не було нараховано на його рахунок.

За поясненням представників Пенсійного фонду України, затримка пов'язана з тим, що фонд не отримав від банку необхідні документи для здійснення зарахування пенсії.

Оформлення пенсії, фото: Facebook//ПФУ

Проте співробітники ПриватБанку стверджують, що пенсіонери можуть прискорити отримання своїх виплат самостійно. Для цього їм потрібно повідомити Пенсійний фонд України про реквізити своєї пенсійної картки.

Популярні новини зараз

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Отримати довідку про реквізити рахунку для нарахування пенсії можна через програму "Приват24".

Пенсіонери повинні зайти у додаток, вибрати відповідне меню, вказати картку та сформувати довідку. Потім вони можуть подати заяву про зміну банківських реквізитів до Пенсійного фонду України у найближчому сервісному центрі або через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду.

"Приват24". Фото: скрін youtube

Щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, рекомендуємо регулярно стежити за станом свого банківського рахунку та своєчасно оновлювати інформацію у Пенсійному фонді України, особливо якщо були зміни до банківських даних чи контактної інформації.

Також наш портал інформував, що ПриватБанк вирішив побалувати українців ласими знижками: можна заощадити купу грошей.

Вам буде цікаво дізнатися, що ПриватБанк нагородить активних користувачів "Приват24": що можна отримати