До мобільного оператора Vodafone звернулися із проблемою, що виникає щоразу після поповнення рахунку.
Абонент Vodafone поскаржився, що йому доводиться платити щодня тариф 15 грн після того, як він поповнює рахунок на 4 тижні.
Як мені поповнити тариф, щоб сплатити тільки пакет на місяць, а не платити ще за смердючий денний тариф? Чи це зроблено спеціально, щоб обдерти до останнього? Я не бажаю вашої послуги за 15 грн, чи можна її відключити і не нав'язувати мені?
Як виявилося, у мобільного оператора все не так просто, і для того, щоб кошти потрапили на рахунок, слід зателефонувати, набравши певний набір цифр і знаків. Про це розповіли у прес-службі оператора, а також підтвердили інші користувачі.
В Україні змінюють правила виходу на пенсію: мати 15 років стажу зовсім не обов'язково
Вся техніка погорить під час дії графіків відключення світла: українців попросили зробити це
Опалювальний сезон під загрозою: експерти б'ють на сполох через дефіцит газу
НБУ терміново вилучає купюри 50 та 200 грн з обігу: що робити українцям і чи треба бігти в банки
Плата за місячний пакет послуг знімається автоматично. Це відбувається рівно через місяць від дати, коли пакет було підключено минулого місяця (з 00:00 до 8:00) або через 4 тижні.
Якщо на рахунку недостатньо коштів на оплату пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, в якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі кожен день з 00:00 до 8:00 система перевірятиме стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ви можете це зробити самостійно – за допомогою комбінації *101*444#.
Ці умови не є нововведеннями, і існують з моменту створення тарифів у всіх операторів, зазначили у Vodafone.
Таку ж інформацію надав старіший абонент мобільного оператора.
[quote author=" - порадили українці."]Після поповнення потрібно набрати *101*444# та виклик. Оплачується майже відразу і дочекатися смс про підключення тарифу і лише користуватися.
Нагадаємо, що Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.
Раніше ми повідомляли, що гроші списують, а за що незрозуміло: абоненти "Київстар" не дораховуються своїх кревних.