Жінка розповіла, що мобільний оператор "Київстар" раптово підняв тариф на її номер на 45 гривень. Це її дуже засмутило і розчарувало, особливо тому, що мережа не завжди добре працює.

У своєму коментарі до публікації компанії, що була залишена 16 травня, жінка висловила свою обуреність щодо збільшення вартості послуг без належного попередження чи пояснення від Київстару. Вона питає, чому тарифи зростають, а якості зв'язку не стає краще, адже це несправедливо для споживачів.

Магазин Київстар, KarpatNews

У відповідь на це, представники компанії "Київстар" стверджують, що зміни в ціновій політиці стали необхідні внаслідок складної економічної ситуації в країні. Вони вказують на те, що підвищення цін на тарифи - це непростий, але необхідний крок, який дозволить компанії зберегти стабільність та якість своїх послуг.

При цьому Київстар обіцяє додаткові переваги для своїх клієнтів разом із збільшенням тарифів, такі як додаткові хвилини на дзвінки до інших мереж та більше мобільного інтернету. Це, за їхніми словами, має відшкодувати збільшення вартості тарифних планів.

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine
Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine

Проте деякі абоненти висловлюють обурення тим, що не отримали попереджень від оператора щодо зміни вартості послуг. У свою чергу, представники компанії наголошують, що вони виконують всі законні вимоги та інформують клієнтів про будь-які зміни не пізніше, ніж за 7 днів до їх введення в дію, згідно із законодавством про телекомунікації.

Ось, деякі коментарі людей:

Нагадаємо, дрібниця, а приємно: послугу буде "скорочено": Київстар терміново звернувся до українців із правилом для зв'язку

Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" готує хвилю подорожчань