В Україні вже оголосили про підвищення граничних цін на електроенергію для бізнесу із 1 червня. Це своєю чергою може позначитися вартості певних товарів та послуг.
Чи варто абонентам чекати на подорожчання мобільного зв'язку, розповіли в компанії Lifecell.
За останній рік в Україні відчутно зросла ціна на послуги мобільного зв'язку. Оператори змушені змінювати тарифи, щоб покривати витрати на ремонти та закупівлю обладнання. Новою причиною подорожчання може стати підвищення тарифів на світло.
Нова хитрість від ТЦК: українців таємно ставлять на облік в інших регіонах - згоди не питають
Нові умови відстрочки: які обставини більше не врятують від мобілізації
ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте
Виплату пенсії тихенько припинять: у ПФУ попередили про жорстке нововведення
Один з абонентів звернувся до Lifecell, щоб уточнити, яких змін очікувати у зв'язку з анонсованим зростанням цін на електроенергію для бізнесу.
"Чи планує оператор підвищувати вартість тарифів через підвищення вартості електроенергії для бізнесу на 20%?" - запитав українець.
Фахівець компанії відповів, що зараз тарифні зміни не готуються, але не виключив такого сценарію в найближчому майбутньому.
"Інформації немає. Якщо буде інформація, то Ви будете проінформовані у SMS", - відповів представник оператора.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти не встигають за темпами "Київстару": лише поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав.
Також наш портал інформував, Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" відреагував на безмежні питання щодо підвищення тарифів: "Довго утримувався від цього..."