В Україні вже оголосили про підвищення граничних цін на електроенергію для бізнесу із 1 червня. Це своєю чергою може позначитися вартості певних товарів та послуг.
Чи варто абонентам чекати на подорожчання мобільного зв'язку, розповіли в компанії Lifecell.
За останній рік в Україні відчутно зросла ціна на послуги мобільного зв'язку. Оператори змушені змінювати тарифи, щоб покривати витрати на ремонти та закупівлю обладнання. Новою причиною подорожчання може стати підвищення тарифів на світло.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Один з абонентів звернувся до Lifecell, щоб уточнити, яких змін очікувати у зв'язку з анонсованим зростанням цін на електроенергію для бізнесу.
"Чи планує оператор підвищувати вартість тарифів через підвищення вартості електроенергії для бізнесу на 20%?" - запитав українець.
Фахівець компанії відповів, що зараз тарифні зміни не готуються, але не виключив такого сценарію в найближчому майбутньому.
"Інформації немає. Якщо буде інформація, то Ви будете проінформовані у SMS", - відповів представник оператора.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти не встигають за темпами "Київстару": лише поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав.
Також наш портал інформував, Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" відреагував на безмежні питання щодо підвищення тарифів: "Довго утримувався від цього..."