Пропозиція уряду підняти податки на автогаз в Україні вп'ятеро викликала справжній шквал невдоволення та обговорень. Експерти з компанії НафтаРинок розібралися в ситуації та висловили свої побоювання.
Вони стверджують, що такі ставки податків просто не прораховані та не відповідають стандартам ЄС, а отже, вимагають коригування.
У чому проблема?
На їхню думку, влада взялася за середній показник податків на бензин та дизпаливо, не враховуючи специфіки газу. Запропоновані ставки акцизів на газ стануть найвищими в Європі, а це докорінно суперечить директивам ЄС.
Більше того, згідно з аналізом, існує мінімальне співвідношення акцизів на бензин та газ, яке у нас перевищує встановлений рівень. Тож насправді акциз на газ мав бути меншим, а не більшим.
Масштабне підвищення пенсій: чого чекати від індексації у 2026 році
ТЦК перевищують повновження: хто не має права перевіряти документи
"Навіть не дивіться": у ТЦК застерегли українців від роликів з бусифікацією
Без “Петровичів” і “Іванівн”: українські школи переходять на нові правила спілкування
А що буде, якщо податки на автогаз справді зростуть уп'ятеро?
Експерти б'ють на сполох: ринок автогазу вже серйозно постраждав через війну, і такі заходи лише посилять ситуацію. Буде зростання цін на газ, що вплине на бажання автовласників встановлювати газобалонне обладнання. А це, у свою чергу, може уповільнити розвиток ринку автогазу.
Крім того, це може сильно торкнутися постачання зрідженого газу до деокупованих регіонів і не газифікованих областей.
У результаті експерти закликають до перегляду запропонованих ставок податків на автогаз в Україні, щоб уникнути негативних наслідків для ринку пального та автовласників.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що А ЗС перепишуть ціни на пальне, після підвищення акцизів: скільки коштуватиме газ, бензин та солярка