Абоненти Vodafone обурені відсутністю зв'язку під час відключень світла, при тому, що оператор неодноразово підвищував тарифи, аргументуючи розвитком інфраструктури. Про це свідчать скарги на офіційній facebook-сторінці оператора.
Українці скаржаться на зникнення зв'язку у мережі Vodafone одразу після відключення світла. Найбільше абонентів здивував той факт, що оператор неодноразово підвищував тарифи, аргументуючи необхідністю модернізації обладнання, але жодного результату не видно.
"Два роки повномасштабної війни і вже був досвід блекаутів! Де ваш зв'язок колись вимикають світло? Тарифи підняли до небес, але сервісу нуль, коли він критично необхідний", - обурився українець.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
З аналогічною скаргою звернувся й другий абонент.
"Чому немає мобільного інтернету та зв'язку під час відключень світла? Ви навіщо піднімали ціни на тарифи? Ви це робили неодноразово під час війни і постійно аргументували тим, що розвиватимете інфраструктуру, щоб інтернет був завжди. На що ви витратили гроші?", - написав клієнт.
Фахівці Vodafone відреагували на скарги та пояснили, що необхідні роботи проводяться, проте є деякі обмеження, через які не всі базові станції можна обладнати генераторами.
"Форс-мажор і для нас, тому що робота базових станцій залежить від електроживлення. Ми оснащуємо базові станції додатковим живленням. Не всі базові станції можуть бути обладнані генераторами у зв’язку з їх розміщенням: на дахах, висотних спорудах", - пояснили в компанії.
Раніше портал Знай повідомляв, інтернет і дзвінки в подарунок: Vodafone порадує "вибраних" абонентів.
Також наш портал інформував, абонентам Vodafone приготуватися: платити доведеться на 200-300 гривень більше.
Крім того, ми писали, ціни на зв'язок після подорожчання електроенергії: в Lifecell відповіли, чи готуються нові тарифи.