Абонент мобільного оператора Київстар поскаржився на те, що у нього пропадає провідний "Домашній Інтернет", коли в районі відключається електрика.

У компанії відповіли, що у зв'язку з перебоями енергопостачання/віяловими відключеннями електроенергії можлива тимчасова відсутність сервісів "Домашнього Інтернету" та телебачення.

Телебачення, фото: depositphotos.com

Мережа побудована так, що кабель проходить через кілька будинків. Тому іноді причиною відсутності сервісів є відключення електропостачання не на вашу адресу, а там, де розташоване обладнання.

Щоб вирішити цю проблему, Київстар інвестував 50 млн. гривень у джерела безперебійного харчування для роботи "Домашнього Інтернету".

Популярні новини зараз

"Бабине літо" повертається? Коли в Україні знову потеплішає, прогноз погоди на жовтень

Школи і садочки відмовляються приймати дітей: що вимагають від батьків

Метро, автобуси та трамваї: як працюватиме громадський транспорт під час блекауту

ТЦК затримали й не випускають: план дій від юристів

Показати ще

Для того щоб підключити "Домашній Інтернет", потрібно мати на рахунку 200 гривень для стартового платежу. Перший місяць користування оплачується лише за дні, що залишилися до кінця місяця. Далі плата зніматиметься щомісяця з особового рахунку 1 числа.

Звернення до Kyivstar / фото: скриншот Facebook

Підключення послуги, при цьому безкоштовне, а протягом перших 12 місяців щомісячна плата становитиме всього 100 гривень. Згодом вона перейде на стандартні 200 гривень.

Також наш портал повідомляв, рясні оператори розповіли, як працюватиме зв'язок у відключення світла

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що у українці поскаржилися на злодійство Vodafone: "Цього разу навіть не повідомили"

Вам буде цікаво дізнатися про ціни на зв'язок після подорожчання електроенергії: Lifecell відповіли, чи готуються нові тарифи