Українець після візиту контролера, який хотів зафіксувати свідчення лічильника, виявив пошкоджену пломбу. Він звернувся зі скаргою до "Нафтогазу".
За словами обуреного клієнта, контролер компанії Нафтогаз причетний до пошкодження пломби на приладі обліку. Про це він повідомив на сторінці Нафтогазу в соцмережі та запитав, що робити у такій ситуації.
"Прийшов до мене перевіряючий по газу, записала показання газового лічильника, пішла. Дивлюся на лічильник, а волосінь від пломби розрізана. Впіймав її на вулиці і кажу: "Складайте акт, ви тільки що перевіряли, пломба була на місці, а тепер вона розрізана". Зайшли назад до лічильника додому (на відео). Нафтогаз що мені робити тепер?", - звернувся він до компанії.
Судячи з кадрів, пошкоджено лише дріт, а сама пломба незаймана. Клієнт не розгубився і поскаржився контролеру, після чого надав документи, що підтверджують його посаду. Однак він заперечував свою провину.
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
У Нафтогазі відреагували на запит клієнта і заявили, що йому терміново потрібно звернутися до центру обслуговування місцевого облгазу, а також доповісти про ситуацію.
"Знайти контакти та інші дані можна у вільних джерелах або на офіційному сайті оператора ГРС, оскільки саме Ваш місцевий оператор ГРС відповідає за прийняття показань лічильника, облік та нарахування обсягів газу, а також послуги з розподілу (транспортування) газу, технічного обслуговування газової мережі та обладнання", - додали в компанії.
Нагадаємо, що Нафтогаз попередив українців про зміни: як погасити платіжку.
Раніше ми повідомляли про надхмарні суми від "Нафтогазу" : українців попередили про перевірку.