Українці стикаються з несподіваним списанням коштів з банківської картки навіть у випадку, коли вони не користуються нею.

Нещодавно один із клієнтів Ощадбанку поділився своєю історією у коментарях під публікацією банку на сторінці у Facebook. Чоловік розповів, що вже давно не користується послугами державного банку. Його картка вже прострочена, і ніяких боргів перед банком він ніколи не мав. Ця картка була відкрита "добровільно-примусово" для отримання допомоги як ветерану війни.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Зараз клієнт знаходиться на лікуванні, і його дуже обурює те, що Ощадбанк продовжує нараховувати абонплату за невикористання рахунку. Чоловік отримує повідомлення про списання коштів, хоч і не користується послугами банку. Він вважає це несправедливим і називає представників банку аферистами, вимагаючи припинити такі списання.

Банк відреагував на цю скаргу. У відповідь працівник Ощадбанку пояснив, що комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку передбачена тарифами банку. Вона утримується лише тоді, коли по рахунку протягом 12 місяців немає руху коштів.

Популярні новини зараз

В Україні готують пенсійну реформу – старенькі мають зрадіти новим виплатам

Комунальники вирішили встановити тарифний рекорд: з липня доведеться платити набагато більше

На українських будівництвах закінчуються робітники – який вихід знайшли

Потрібно терміново нести документи: українським пенсіонерам дозволили у червні "відновити" виплати

Показати ще

Для уникнення таких списань клієнту рекомендується провести будь-яку активну операцію, наприклад:

  • переказати кошти;
  • зняти гроші;
  • зробити розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі;
  • поповнити карту чи рахунок з іншої карти.

Це дозволить уникнути нарахування комісії за обслуговування неактивного рахунку. Представник банку також зазначив, що достатньо провести будь-яку активну операцію навіть на 1 гривню, і комісія списуватися не буде.

Якщо рахунком не користуються взагалі та зарахувань на нього не очікується, представник банку радить закрити рахунок, як тільки з'явиться така можливість. Це дозволить уникнути непередбачуваних списань у майбутньому.

Нагадаємо, Почали зникати депозити: клієнти ПриватБанку не знають, де шукати свої заощадження

Раніше ми розповідали, що "Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом"

Також, Вибачте, банк безсилий: у клієнтів "Привату" зникають з карт останні гроші