Багато хто з нас стикався з ситуацією, коли охоронці намагаються змусити оплатити зіпсований товар або втручаються в розв'язання інших питань, які не входять до їхніх обов'язків. Що ж насправді дозволено і заборонено робити охоронцям у супермаркетах?

Більшість охоронців у супермаркетах працюють за наймом від охоронних компаній і не представляють безпосередньо сам заклад. Це означає, що вони не мають права вимагати від покупців оплату за зіпсований товар. Якщо охоронець все ж таки намагається змусити вас заплатити, він порушує законодавство, що є підставою для виклику поліції.

Супермаркет. Фото: скрін youtube

Експерти з "Захисту прав споживачів" наголошують:

  • Якщо виникають питання щодо товарів, спілкуватися слід лише з продавцями або менеджерами магазину, а не з охоронцями.
  • Товар із зіпсованою упаковкою не повинен бути на полицях магазину. Наявність такого товару є відповідальністю магазину, а не покупця.

Якщо охоронець вимагає оплатити зіпсований товар, слід діяти наступним чином:

Популярні новини зараз

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки

Показати ще
  • Вимагайте перегляду відео з камер спостереження. Це допоможе довести вашу невинуватість.
  • Викликайте поліцію. Якщо перегляд відео не допоміг вирішити ситуацію, зверніться до правоохоронних органів. Примушування до оплати зіпсованого товару є грубим порушенням Закону України "Про захист прав споживачів".

Окрім проблем з охоронцями, супермаркети іноді вдаються до дрібних махінацій з вартістю товарів, щоб отримати більше грошей від покупців. Наприклад, ціни встановлюються таким чином, щоб не віддавати покупцям всю решту, що часто непомітно для самих покупців. Хоча різниця у вартості товару може становити всього кілька копійок, для магазину це може скласти значну суму при великому потоці клієнтів.

Нагадаємо, Доведеться заплатити зі своєї кишені: водоканальники попередили з приводу лічильників

Раніше ми розповідали, що Приємні знижки можуть обернутися великим розчаруванням: як супермаркети дурять покупців

Також, Супермаркет відмовляється від деяких купюр: як правильно відреагувати