У деяких супермаркетах "Сільпо" по Україні з'явилася можливість залишати чайові обслуговуючому персоналу. Користувач соціальної мережі Х поділився фотографією такої афіші і запитав своїх читачів: чи підтримують вони цю ініціативу і чи готові "підкинути копійчину" касирам та іншим працівникам.

Щоб залишити чайові, потрібно просканувати QR-код конкретного співробітника та переказати потрібну суму, зазначено в афіші.

Сільпо, фото із сайту супермаркету

Деякі українці у коментарях підтримали цю ідею, наголосивши, що робота у сфері обслуговування – не з легких. Однак більшість відвідувачів мережі обурилися, вважаючи, що Fozzy Group, що володіє "Сільпо", досить велика і прибуткова компанія, і було б логічніше спочатку підняти зарплати своїм співробітникам, перш ніж просити чайові.

Як зазначив хтось із користувачів, таким чином керівники перекладають основний дохід із роботодавця на клієнта, тим самим знімаючи з себе обов'язок забезпечувати гідну оплату праці.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Нагадаємо, гепатит С, окупація та хвора мати не врятували: українця засудили до 5 років за крадіжку в "Сільпо"

Раніше ми писали про те, щоб шалена спека загрожує виробництву вина, кави та оливкової олії: ціни "проб'ють" всі рекорди

Крім того, Знай.ua повідомляв, як заощадити на їжі: під час війни ці лайфхаки дуже допоможуть зберегти гроші