Згідно з наказом Міністерства фінансів України від 11 лютого 2019 року, затверджено порядок інформаційної взаємодії між Державною фіскальною службою, її територіальними органами та Державною казначейською службою під час повернення помилково сплачених сум.
Заяву можна подати в електронному вигляді через інформаційно-комунікаційні системи, включаючи Електронний кабінет, із дотриманням законодавчих вимог щодо захисту інформації.
У заяві платник повинен вказати, який податок або збір було сплачено помилково, його суму, дату сплати, а також реквізити платіжного документа. Він також має зазначити, куди повернути помилково сплачені кошти: на бюджетний рахунок для погашення податкового боргу чи інших зобов'язань.
Важливе попередження: водіям змінили правила зупинки на блокпостах
Гороскоп на квітень-2025 для всіх знаків Зодіаку: тертя Козорогів, витрати Дів та нові зустрічі Овнів просто в день народження
Нові правила для водіїв: кому заборонять їздити навіть із правами
Банки змінюють правила переказів з картки на картку: які дані тепер "засвітять"
Актуальні реквізити для сплати податків можна знайти на офіційному вебпорталі ДПС. Для цього потрібно вибрати свій регіон і знайти відповідний населений пункт у файлі реквізитів рахунків.
Додатково до заяви платник може прикріпити копію платіжного документа, що підтверджує помилковий платіж. Контролюючий орган зобов'язаний підготувати електронний висновок про повернення коштів протягом п'яти робочих днів до закінчення двадцятиденної строки з моменту подачі заяви.
Нагадаємо, підвищення податків та ціни: українців втішили новиною
Раніше ми писали про те, що чи мають українці платити "податок" зі своїх пенсій: як і хто наживається на виплатах
Крім того, Знай.ua повідомляв, 5% чи 18%: скільки потрібно заплатити за продаж автомобіля