Побутових споживачів газу попередили про зміни у важливій процедурі, від якої залежать нарахування у платіжках. Про це свідчить інформація на офіційній facebook-сторінці "Нафтогазу".
Один зі споживачів звернувся до газопостачальної компанії зі скаргою, що не може передати показники лічильника звичним для себе способом – через "Приват24".
"Питання: чому показники передані в Приват24 не приймаються, для чого їх тоді вводити?", - написав українець.
У відповідь представники "Нафтогазу" пояснили, що цей спосіб поки що неактуальний.
Заборона суду не діє: українцям відключатимуть світло
Спишуть з картки всі гроші: у ПриватБанку терміново звернулися до всіх клієнтів
В Україні посилять мобілізацію чоловіків віком від 50 років – названі умови
Заберуть житло навіть з документами: українцям скасовують право власності – причини
"Наразі даний спосіб для передання показань лічильника є не актуальним. Радимо передавати показання лічильника через наші онлайн-сервіси", - йдеться у відповіді компанії.
У "Нафтогазі" також зазначили, що обсяги споживання газу визначаються операторами газорозподільних мереж (ГРМ) на основі саме тих показань, які надсилає споживач. Тому важливо обирати актуальні канали зв'язку.
Таким чином, щоб уникнути помилок у нарахуваннях, передавати показники потрібно з 28 по 5 число кожного місяця через:
- особистий кабінет на my.gas.ua;
- сайт компанії без потреби реєстрації;
- SMS на номер 4647;
- чат-боти у Viber або Telegram.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифи на доставку газу з 1 вересня: скільки грошей забере "друга" платіжка.
Також наш портал інформував, "Нафтогаз" попередив усіх, хто платить через банки чи термінали: є ризик втратити гроші.
Крім того, ми писали, перевірте квитанції: "Нафтогаз" готує заохочення за відсутність боргів та своєчасну оплату.