"Крім того, коли я намагаюся дізнатися інформацію про стан рахунку по телефону у оператора карт, від мене вимагають ввести ряд даних картки та моїх особисто. Шахраї ставлять аналогічні питання й у тій самій послідовності. Зокрема, шахраї якимось чином отримали доступ до мого А/С в 24/7, але Login я ніколи нікому не повідомляв, — написав клієнт .
Проте банківський представник зазначив, що клієнти теж несуть відповідальність за безпеку своїх даних. Він попередив про важливість не надавати конфіденційну інформацію третім особам та не підтверджувати дії, які можуть бути використані шахраями.
"При отриманні доступу до вашого фінансового номера телефону та інших даних, озвучених шахраям, вони могли провести процедуру відновлення доступу до Сбер 24 і не питати логін безпосередньо у Вас", < /span> відповів співробітник.—
Українцям виплатять фінансову допомогу у серпні: хто та скільки може отримати
Заброньованим почали розсилати повістки: кого чекає "автоматична" мобілізація
Штрафи за перевищення швидкості скасовують: водіям відкрили лазівку в законі
Власникам газових плит доведеться заплатити 360 грн: до кого прийде перевірка
Це викликало не лише стурбованість клієнта, а й розчарування у підході банку до захисту клієнтів. Клієнт впевнений, що банк зобов'язаний забезпечувати безпеку операцій та рекомендує банку посилити заходи безпеки, такі як дзвінок клієнту для верифікації, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Ця ситуація наголосила на важливості пильності та обережності в онлайн-операціях і закликає банки посилити заходи безпеки, щоб захистити інтереси своїх клієнтів.
Раніше ми писали про те, що робити, якщо касир не шукає вам здачу: експерти навчили, як красиво "поскандалить" та вирішити проблему