У вас є можливість передати дані дистанційно такими способами:
- Користуйтесь особистим кабінетом на сайті Центру комунального сервісу або Київтеплоенерго.
- Використовуйте мобільний додаток "Комуналка" (доступно для завантаження в App Store або Google Play).
Якщо у вас немає можливості використовувати онлайн-платформи, надані альтернативні способи передачі показань:
- Звертайтеся до телефонного кол-центру або на безкоштовну телефонну лінію (044) 247-40-40.
- Скористайтеся додатковими номерами сервісних центрів.
- Використовуйте ящики для надсилання свідчень за адресами сервісних центрів ЦКС.
- Передавайте свідчення під час оплати послуг у банківських та фінансових установах.
Пам'ятайте, якщо з яких-небудь причин не вдалося передати показання у встановлений термін, ви можете їх скоригувати. Актуальні дані дозволять автоматично скоригувати нарахування.
Також є можливість внести свідчення у месенджері ЦКС чи на офіційному сайті Центру комунального сервісу.
Наголосимо, що власники бойлерів зобов'язані надавати свідчення лічильників щомісяця, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Українцям перерахували субсидії: як дізнатись новий розмір виплат
Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс
Стосується одержувачів пенсій, субсидій та пільг: важливе попередження від ПФУ
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Раніше ми писали про те, що українці можуть віддавати за опалення на 25% менше: як досягти "знижки"
Як повідомляв Знай.ua, тепловики звернулися до українців через лічильники на тепло та гарячу воду: це має зробити кожен
Також портал Знай.ua писав, що не треба хапатися за голову: що робити при поломці електричного лічильника