"Чому? Оператор не відповідає, гроші вкрали, а назад не повертають... 45-120 днів, за 5 днів Новий Рік. Я чекаю результату 22 січня, 45 днів буде за заявою на повернення, а 8 квітня 120 днів за заявою, – висловлює своє невдоволення.
"Ваша заявка на оскарження прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів із моменту її реєстрації. Ці терміни суворо встановлені платіжною системою, щоб усі сторони оскарження мали зібрати потрібні документи" – відповіли у банку.
Військовий заявив, що йому "не шкода цивільних" після трагедії у Кривому Розі: "Якщо батьки ухилянти – ні"
Передав показники раніше - заплатив більше: як поради "Нафтогазу" обертаються більшими сумами у квитанціях
Підвищення соціальних виплат: хто отримає більше грошей
Пенсіонерів залишать без надбавки: в Україні змінять правила підвищення виплат
Нагадаємо, ви отримали повідомлення від Приватбанку про миттєву розстрочку: що це означає
Раніше ми писали про те, що клієнти "Приватбанку" скаржаться на відсутність виплат за акцією: запрошують взяти участь лише особисто
Як повідомляв Знай.ua, "Цирк шапіто": клієнти ПриватБанку скаржаться на проблеми з валютними операціями