Клієнтка мобільного оператора Lifecell звернулася із проблемою, пов'язаною з новим стартовим пакетом, який придбала для своєї дитини.

Після оплати тарифного плану на 4 тижні вона зіткнулася з труднощами при реєстрації облікового запису Google для використання з цим пакетом.

Звернувшись у коментарях до оператора у пошуках допомоги, вона висловила розчарування у тому, що було витрачено час та гроші на стартовий пакет, який виявився невикористаним.

Lifecell, фото: biz.today.ua

"Звичайно, ваша онлайн підтримка "допомогла". Нагадавши, що жодної відповідальності не несе оператор, а якщо ви придбали "карту" і з нею щось не так – це ваші проблеми, тому що виходити в інтернет та дзвонити ви можете", – написала дівчина.

Популярні новини зараз

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Оператор, у свою чергу, запропонував клієнтці придбати ще один стартовий пакет замість надання вирішення проблеми. Для клієнтки, яка є абонентом компанії протягом 10 років, ця пропозиція видалася незадовільною.

Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook

Вона висловила розчарування як послуги і зазначила, що обслуговування оператора не надало належної допомоги, особливо у вирішенні проблеми, що виникла.

У цей на це оператор не надав жодних конструктивних рекомендацій чи порад. У результаті залишившись незадоволеною обслуговуванням, вона розглядає можливість зміни оператора, оскільки її проблема так і залишилася без вирішення.