Клієнти "Ощадбанку" у деяких випадках кілька днів не можуть отримати миттєвий переказ на свою картку. Чому відбуваються такі тривалі затримки й скільки доводиться чекати, повідомляє інформаційний портал progroshi.
В деяких випадках українці можуть стикатися з труднощами при отриманні переказу коштів на свій банківський рахунок. Наприклад, один із клієнтів державного "Ощадбанку" поскаржився, що на картку не зараховуються кошти, які були надіслані з іншої картки.
"Скільки часу повинне тривати блокування переказу з карти на карту у 2 500 гривень? Таке враження, що його перевірку виконують вручну, - обурився клієнт фінустанови.
У державному банку відреагували на невдоволення клієнта і пояснили, що здебільшого перекази між картами проводяться миттєво, втім, бувають винятки із правил.
Спека відступає, насувається різке похолодання: синоптики приголомшили новим прогнозом
Ворог почне запускати "Шахеди" зі смертельною начинкою: українців попередили про нову небезпеку
ТЦК змінили правила: як будуть перевозити мобілізованих
Термін до 31 грудня: пенсіонерів закликали зробити це, щоб не втратити пенсію
Тож якщо це міжбанківські перекази чи операція з реквізитах рахунки, то банку потрібен деякий час на обробку платежу. За словами фахівців "Ощадбанку", цей час визначається неюридичними параметрами і може становити як кілька годин, так і кілька днів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнт "Ощадбанку" розповів про нову схему шахрайства: як розпізнати її та уникнути втрат.
Також наш портал інформував, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, термін дії картки минув: у "Ощадбанку" пояснили, як пенсіонерам отримати нараховані виплати.