Клієнти "Ощадбанку" у деяких випадках кілька днів не можуть отримати миттєвий переказ на свою картку. Чому відбуваються такі тривалі затримки й скільки доводиться чекати, повідомляє інформаційний портал progroshi.

В деяких випадках українці можуть стикатися з труднощами при отриманні переказу коштів на свій банківський рахунок. Наприклад, один із клієнтів державного "Ощадбанку" поскаржився, що на картку не зараховуються кошти, які були надіслані з іншої картки.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

"Скільки часу повинне тривати блокування переказу з карти на карту у 2 500 гривень? Таке враження, що його перевірку виконують вручну, - обурився клієнт фінустанови.

У державному банку відреагували на невдоволення клієнта і пояснили, що здебільшого перекази між картами проводяться миттєво, втім, бувають винятки із правил.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс

Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення

Нові правила мають скоротити кількість ухилянтів: чоловіки повинні прийти до ТЦК

Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову

Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Тож якщо це міжбанківські перекази чи операція з реквізитах рахунки, то банку потрібен деякий час на обробку платежу. За словами фахівців "Ощадбанку", цей час визначається неюридичними параметрами і може становити як кілька годин, так і кілька днів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнт "Ощадбанку" розповів про нову схему шахрайства: як розпізнати її та уникнути втрат.

Також наш портал інформував, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, термін дії картки минув: у "Ощадбанку" пояснили, як пенсіонерам отримати нараховані виплати.