Нерідко в магазинах трапляються ситуації, коли касири відмовляються приймати ті чи інші купюри, мовляв через те, що в них не буде чи дати вам решту. Однак в такій ситуації порушують ваші права і треба знати, як їх відстоювати.

Про це розповідають фахівці "Захисту прав споживачів".

Супермаркет, фото: Знай.ua

Вони наголошують на тому, що касири самостійно повинні стежити за тим, щоб у касі були необхідні для решти купюри.

А прохання до покупця надати іншу купюру чи примушення "розбити" гроші у іншому місці - є перекладанням обов'язків із продавця на покупця.

Популярні новини зараз

ТЦК штрафує роботодавців: вручай повістки або плати штрафи

На українців чекає дощовий тиждень, але його фінал обіцяє радість: прогноз погоди в Україні

Батьків змусять заплатити: в Раді затвердили важливий проект

З 1 червня українці платитимуть за воду по оновленому тарифу: кому радять приготуватися

Показати ще

В такій ситуації не варто мовчати, у вас є повне право поскаржитися на цю ситуацію до адміністрації супермаркету.

"Проблема "у мене немає решти" не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки", – йдеться в повідомленні.

Супермаркет, фото: Знай.ua

Також українцям нагадали про те, що не варто поспішати платити за зіпсований товар під тиском охоронця.

Фахівці зазначають про те, що товару із зіпсованою упаковкою взагалі не повинно бути на полицях.

Такий товар є відповідальністю самого продавця.

Нагадаємо, портал Знай, інформував, популярний новорічний делікатес може завдати шкоди здоров'ю: у чому криється небезпека

Раніше на порталі Знай повідомлялося, сухі та обвітрені губи: прості способи відновити їх у домашніх умовах

Також, наш портал інформував, як без проблем повернути взуття у магазин: що мають знати українці