Нещодавній випадок клієнтки, яка намагається отримати пенсію через Ощадбанк, виявив деякі складнощі, з якими стикаються жителі тимчасово окупованих територій. Вона мешкає там і не може отримувати пенсію.
Клієнтка висловила своє розчарування в коментарях, що не може отримувати пенсію просто тому, що їй не надходить код через SMS через проблеми з каналами зв'язку, і вона просить оператора банку допомогти їй у цьому.
"Як так робите зі своїми клієнтами та громадянами своєї держави, які опинилися у скрутному становищі? Ви розраховуєте, що людина швидше помре, ніж отримає доступ до своїх грошей? Це ганьба!", — пише вона.
Менше бути не може: кому держава гарантує пенсію у 6,1 тис. грн
Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток
В Україні готують масштабну індексацію пенсій: на скільки підвищаться виплати
Ануляція субсидій: які зміни стануть приводом для скасування допомоги
Банк, у відповідь, запропонував альтернативу у вигляді отримання повідомлень через Viber. Для цього потрібно зателефонувати до контакт-центру 0800210800 або здійснити веб-дзвінок із сайту, і консультанти допоможуть у підключенні повідомлень.
Однак клієнтка стверджує, що звернувшись до контакт-центру банку, їй відмовили у допомозі через те, що картку вона отримувала в Києві, а зараз проживає в Бердянську. Ще за рік до повномасштабного вторгнення вона поїхала до Бердянська доглядати за хворою мамою.
Тепер вона здивована, чому ті, хто отримував картки на окупованих територіях, можуть отримувати повідомлення на Viber, а вона ні.
"Це громадяни не однієї країни?", — запитує вона.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що Ощадбанк затримує зарахування грошей на картку: доведеться чекати кілька днів
Вам буде цікаво дізнатися про пенсію майже 11 тисяч гривень: хто зі людей похилого віку може отримувати таку виплату