На початку грудня у Києві стався справжній сюрприз для тих, хто щодня користується синьою лінією метро. Звісно, такі новини одразу викликали хвилювання серед городян, адже їхні повсякденні переміщення містом опинилися під питанням. Але що буде з тарифами на проїзд?
Офіційним оголошенням стало, що це тимчасовий захід, і станції буде закрито приблизно півроку.
Голова Київського метрополітену, Віктор Брагінський, поділився своїм поглядом на цю ситуацію. Він підкреслив, що рішення про тарифи не приймається самим метро, але вони регулярно надають дані про вартість перевезення та розумні тарифи.
Останнє підвищення тарифів було ще у 2018 році, але з того часу витрати зростають, особливо на електроенергію.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
У 2018 році, розповідає Віктор, їхні витрати на електроенергію склали 466 мільйонів, незважаючи на те, що вони взаємодіють безпосередньо з енергоринком і набувають електроенергії за державним тарифом, тобто за найнижчими цінами, оминаючи посередників.
" У 2024 році ми маємо сплатити 1,6 млрд. Тому обґрунтований тариф сьогодні – понад 30 грн", - заявив Брагінський.
Але Віктор запевнив, що в умовах війни рішення щодо підвищення цін на проїзд не розглядається. Все залежить від того, як міський бюджет зможе підтримувати транспортні підприємства.
Раніше ми писали, кияни скаржаться, що не отримують компенсацію за проїзд до "Либідської", як обіцяли
Крім того, Знай.ua повідомляв про те, що тунель між "Деміївською" та "Либідської" можуть закрити: як довго будуватимуть новий