Під час передачі показників електролічильника споживачі часом можуть поставати перед труднощами. Наприклад, система може просто відмовлятися приймати дані. Що робити в такому випадку, розповіли на facebook-сторінці YASNO.
Зіткнутися з проблемами під час передачі показників електролічильника часто можна після візиту контролера розподільчої компанії. Трапляється це через різницю у показаннях, які вніс фахівець та намагається подати споживач.
"Чому після візиту контролера розподільчої компанії інколи не вдається внести показання в особистому кабінеті? Швидше за все ви намагаєтесь ввести менші показання, ніж зафіксував контролер, тому їх не приймає система, адже вона "бачить" некоректну різницю", - пояснили фахівці.
Оновлення даних через додаток "Резерв+": повна інструкція
В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам
ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить
На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю
У YASNO зазначили, що якщо система не приймає показники, то насамперед потрібно переконатися, чи не помилилися ви у цифрах. Якщо все гаразд, необхідно звернутися до оператора системи розподілу і подати актуальні показники з фотофіксацією лічильника.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, рахунки за світло зміняться: з 1 лютого клієнти YASNO платитимуть за новими тарифами.
Також наш портал інформував, екстрені, стабілізаційні та аварійні відключення: у Yasno розповіли, чому може зникати світло в наших будинках.
Крім того, ми писали, у YASNO попередили споживачів про штрафи: кого каратимуть.