Іноді виникають ситуації, коли напруга в мережі неналежної якості. І часто споживачі не знають до кого потрібно звертатися.
До компанії Yasno звернувся чоловік зі скаргою на напругу в мережі. За його словами вже третій день поспіль в мережі перепади. І якби в його не було встановлено розумної розетки, то холодильник давно б вийшов з ладу.
"Що за перепади в мережі третій день поспіль? Щоб не ця штука, то холодильник вже б давно вийшов з ладу. Ці перепади для того і роблять, щоб цю штуку купляли наввипередки."
На цей коментар відповіли експерти компанії. За питання якісної наруги відповідає оператор системи розподілу. Щоб дізнатися контакти потрібно перейти на сайт компанії або написати Ясно в приватні повідомлення.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Хто за, що відповідає на ринку електроенергії
В компанії пояснили, хто за що несе відповідальність. Всіма технічними питаннями займається оператор системи розподілу. До їх обовязків належать усунення аварії, ремонт електромереж, стабільність напруги. А от Yasno проводить нарахування за електроенергію, формує, надсилає рахунки, приймає оплати. Чіткий розподіл функцій між компаніями виник в результаті реформи енергоринку.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, платіжка збільшиться на понад 70%: комуналка почне витягувати ще більше грошей
Раніше портал Знай інформував, "Знову дві платіжки за газ": в "Нафтогазі" підказали, як вирішити проблему з Приват24
Також наш портал повідомляв, покарання обов'язково буде: українців попередили через комуналку