Останнім часом банк "Ощадбанк" став об'єктом невдоволення клієнтів, і ось чому. Інна Василенко поставила питання у коментарях на Facebook: "Коли Ощадбанк буде ближчим до клієнтів?".
В її інтересах було зрозуміти, чому через мобільний додаток Ощад24 не можна відкривати та закривати рахунки, а також перевипускати карти.
Відповідь оператора не задовольнила Інна, яка запропонувала відкрити цифрову картку в додатку і сказала, що закрити рахунок можна лише у відділенні банку. Перевипустити картку? Тут порекомендували телефонувати в контакт-центр за телефоном 0800210800.
Інна не погоджується і висловлює своє невдоволення: послуги Ощадбанку незручні, не відповідають сучасним стандартам і викликають багато проблем для клієнтів.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
"Нікому не раджу. І це не тільки моя думка, банк може зробити опитування клієнтів і дізнатися про думку інших клієнтів", — пише вона.
У відповідь банк запевняє, що постійно впроваджує нові можливості для зручного обслуговування та розширює функціонал.
Багато послуг, стверджують в Ощадбанку, вже доступні онлайн у додатку Ощад. Щодо питання про закриття рахунку онлайн , банк обіцяє проінформувати про майбутні зміни. Як розгориться ця дискусія між банком та клієнтами, час покаже.
Крім того, Знай.ua повідомляв, що клієнти "Ощадбанку" не можуть отримати пенсію: "Це громадяни не однієї країни?"
Також наш портал інформував, пенсіонерам заморозять карти "Ощадбанку": що потрібно встигнути
Нагадаємо, з поштової коробки до банківського рахунку: Пенсійний фонд розповів, як перенести свою пенсію