Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які користуються послугами одного із трьох найбільших українських мобільних операторів "Київстар", є дуже важлива інформація.

Справа в тому, що абоненти "Київстар" почали отримувати повідомлення про списання коштів за користування послугою "Роумінг-Пауза", до якої вони не були підключені.

Про це стало відомо завдяки відповіді прес-служби компанії "Київстар" на запитання одного із клієнтів у соціальній мережі Facebook.

"Київстар". Фото: скрін youtube

"Компанія "Київстар" направила мені дивне повідомлення про зняття коштів з тарифу Роумінг-Пауза, яким я не користувалася ніколи. Таке враження, що компанія намагається повернути кошти, які "шляхетно" не стягнули як компенсацію за відсутність зв'язку після атаки хакерів", - написала клієнтка компанії.

Популярні новини зараз

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Представник мобільного оператора визнав проблеми із розсилкою користувачам некоректних текстових повідомлень. І також у компанії наголосили, що проблему усунули, а за послугу "Роумінг Пауза" гроші ні з кого не стягувалися.

Відповідь "Київстару", скріншот: Facebook

"Сьогодні справді були проблеми з отриманням некоректних текстових повідомлень щодо послуги "Роумінг Пауза". Несправність була усунена. Просимо вибачення за незручності. Жодних списань за цією послугою не проводилося", – йдеться у відповіді "Київстару".

Нагадаємо, у Lifecell підготували щедрий сюрприз для українців: як отримати послуги за 1 копійку.

Раніше повідомлялося, Vodafone запропонував "пільговий" тариф: хто може заощадити.

Також, безкоштовний інтернет від Lifecell: як отримати "халяву" любителям мережі.