Споживачка газопостачальної компанії "Нафтогаз" вимагає пояснень у коментарях на Facebook, чому вони прибрали функцію "Прикріпити фото" у додатку, якщо раніше це було можливо.

Ця можливість раніше дозволяла користувачам надсилати фотографії своїх газових лічильників з метою підтвердження показань та посвідчення, що дані у квитанціях будуть коректними.

Двозонний лічильник, фото з вільних джерел

З саркастичним відтінком вона висловила свої побоювання, питаючи, чи було це зроблено, щоб спростити процес додавання "зайвих кубів". Проте оператори компанії не стали надавати конкретних відповідей, запропонувавши обговорити питання в особистих повідомленнях.

Дівчина продовжувала наполягати:

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

"Для чого ці відмазки, було задано просте питання, чому забрали фіксацію лічильника по фото? Відповідь дайте конкретну."

Звернення до "Нафтогазу" / фото: скріншот Facebook

Зрештою, представники "Нафтогазу" відповіли, заявивши, що через сервіси GASUA раніше не існувало можливості передачі показань через фотографії.

Для коректної роботи чат-бота, за їхніми словами, дані необхідно вводити у відповідному рядку.

Проте, обурена дівчина не вгамувалась і висловила своє невдоволення тим, що до переходу на "Газмережі" у користувачів була можливість передавати дані лічильника через фото:

Звернення до "Нафтогазу" / фото: скріншот Facebook

Питання залишилося без відповіді.

Нагадаємо, що завжди під контролем: "Газмережі" поділилися секретами управління лічильником

Раніше ми писали про те, що " Нафтогаз" розповів, як примножує цифри у платіжках: про це знали не всі

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Незаконна" доставка газу: у яких випадках субсидія допоможе навіть українцям із боргами