Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від компанії Yasno. Справа в тому, що деякі споживачі досі не розуміють, чому на них "повісили" відповідальність за збирання показників лічильників.
Українці нагадали, що раніше цим питанням займалися виключно представники постачальників комунальних послуг.
Про це стало відомо завдяки інформації під однією з публікацій компанії Yasno в мережі Facebook.
Один із клієнтів написав: "Організація цікава, всі перекинули на споживачів, а чому самим не підняти зад і пройтися раз на місяць не зняти свідчення? Передаєш, а пишуть - що хочуть. Вони мені рекомендують заплатити в півтора рази більше, я плачу по лічильнику, лічильник винесений на вулицю на стовп, уже років 10".
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
У відповідь представники компанії Yasno написали, що контролери, фахівці оператора системи розподілу просто фізично не можуть відвідати всіх клієнтів у звітний період.
"Щоб отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію, необхідно лише одне - вчасно передавати показання щомісяця. На цю просту процедуру у вас є 5 днів на місяці. Рекомендований платіж - сума очікуваного споживання. представники компанії.
Нагадаємо, не видно показники: у Yasno підказали, хто має право лізти під запотіле скло.
Раніше повідомлялося, українцям дали лише 5 днів, щоб зробити це.
Також, у "Нафтогазі" відхрестилися від другої платіжки і пояснили, чи потрібно платити.