Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від компанії Yasno. Справа в тому, що деякі споживачі досі не розуміють, чому на них "повісили" відповідальність за збирання показників лічильників.

Українці нагадали, що раніше цим питанням займалися виключно представники постачальників комунальних послуг.

Про це стало відомо завдяки інформації під однією з публікацій компанії Yasno в мережі Facebook.

Лічильник світла, скріншот: YouTube

Один із клієнтів написав: "Організація цікава, всі перекинули на споживачів, а чому самим не підняти зад і пройтися раз на місяць не зняти свідчення? Передаєш, а пишуть - що хочуть. Вони мені рекомендують заплатити в півтора рази більше, я плачу по лічильнику, лічильник винесений на вулицю на стовп, уже років 10".

Популярні новини зараз

Затримка виплат: Пенсійний фонд пояснив, що буде з пенсіями та субсидіями за травень

Нова схема крадіжки - у небезпеці кожен, хто має карту: українцям розповіли, як не втратити гроші

Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати

Не лише електроенергія вдарить по гаманцю: яка комунальна послуга подорожчає з 1 червня

Показати ще

У відповідь представники компанії Yasno написали, що контролери, фахівці оператора системи розподілу просто фізично не можуть відвідати всіх клієнтів у звітний період.

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook

"Щоб отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію, необхідно лише одне - вчасно передавати показання щомісяця. На цю просту процедуру у вас є 5 днів на місяці. Рекомендований платіж - сума очікуваного споживання. представники компанії.

Нагадаємо, не видно показники: у Yasno підказали, хто має право лізти під запотіле скло.

Раніше повідомлялося, українцям дали лише 5 днів, щоб зробити це.

Також, у "Нафтогазі" відхрестилися від другої платіжки і пояснили, чи потрібно платити.