Нерідко українці стикаються з труднощами під час проведення онлайн-платежів із банківської картки. Фахівці "Привату" поділилися інструкцією, яка допоможе вирішити проблему.

Клієнт ПриватБанку залишив скаргу на порталі "Мінфін" через те, що не може провести платежі при онлайн-покупках. Він зазначив, що ситуація не вирішується вже давно, при цьому всі ліміти на карті налаштовані правильно.

Приват24. Фото: скрін youtube

"Платежі не проходять. Доводиться гроші заганяти на картку іншого банку для оплати. Проблема тільки з моїми картками у приваті. Проблем у банкоматі, оплати офлайн — ні. Хлопці, ця петрушка два роки тягнеться, як я став вашим клієнтом", - поскаржився українець. .

"Приват24". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

"Бабине літо" повертається? Коли в Україні знову потеплішає, прогноз погоди на жовтень

Школи і садочки відмовляються приймати дітей: що вимагають від батьків

Вимагали повернути булочку: у шкільній їдальні поділили дітей на пільговиків та платників

Дату зимових канікул буде змінено: до чого готуватись батькам і школярам

Показати ще

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта та запропонували вирішення проблеми з онлайн-платежами.

"Ви можете підтвердити телефонний номер у новій версії Приват24, у меню: Фото — Управління — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер)", - йдеться у повідомленні.

У банку заявили, що після підтвердження номера труднощів із проведенням оплат виникати не буде.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ гроші перерахував - банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.

Також наш портал інформував, заплатив одну суму – списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картками ПриватБанку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, 8000 грн – не гарантія подолання бідності: що чекає на українців після підвищення мінімальної зарплати.