Мобільний оператор Vodafone самовільно перемикає абонентів на дорожчі тарифи і навіть не попереджає про зміни. Про це свідчать коментарі на офіційній facebook-сторінці компанії.
Українка поскаржилася на Vodafone через несподіваний тарифний "сюрприз". За словами клієнтки, її переключили на дорожчий тариф, при цьому ніхто не запитував її згоди з цього приводу.
"Поясніть, будь ласка, з якого дива ви змінюєте тариф без згоди користувача? Ще й на дорожчий, наприкінці місяця як зазвичай прийшла СМС, що потрібно сплатити рахунок, але ціна вказана набагато вище", - поскаржилася українка.
Абонентці вдалося назад перейти на старий тариф, проте для неї залишилося відкритим питання, яким чином оператор автоматично перевів її на нові умови та навіть не проінформував.
Мобілізація наосліп: у ЗСУ розкритикували роботу ТЦК – що не так з набором новобранців
Українців штрафуватимуть за готівку: готуйтесь викласти 17 тисяч
Всі посилки блокуватимуть: Нова пошта вводить жорсткі обмеження з червня
За мобілізацію можна не перейматися: кого не чіпатиме ТЦК цього літа
Фахівці Vodafone пообіцяли українці спробувати розібратися у події та пояснили, що компанія змушена переглядати ціни на деякі тарифні лінійки, щоб мати можливість проводити ремонт обладнання в умовах повномасштабної війни та забезпечувати зв'язок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по 20 гривень за дзвінок: Vodafone обурив абонентів грабіжницькими умовами.
Також наш портал інформував, для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.