Мобільний оператор Vodafone самовільно перемикає абонентів на дорожчі тарифи і навіть не попереджає про зміни. Про це свідчать коментарі на офіційній facebook-сторінці компанії.

Українка поскаржилася на Vodafone через несподіваний тарифний "сюрприз". За словами клієнтки, її переключили на дорожчий тариф, при цьому ніхто не запитував її згоди з цього приводу.

Vodafone. Фото: скрін youtube

"Поясніть, будь ласка, з якого дива ви змінюєте тариф без згоди користувача? Ще й на дорожчий, наприкінці місяця як зазвичай прийшла СМС, що потрібно сплатити рахунок, але ціна вказана набагато вище", - поскаржилася українка.

Абонентці вдалося назад перейти на старий тариф, проте для неї залишилося відкритим питання, яким чином оператор автоматично перевів її на нові умови та навіть не проінформував.

Популярні новини зараз

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Vodafone, скріншот: YouTube

Фахівці Vodafone пообіцяли українці спробувати розібратися у події та пояснили, що компанія змушена переглядати ціни на деякі тарифні лінійки, щоб мати можливість проводити ремонт обладнання в умовах повномасштабної війни та забезпечувати зв'язок.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по 20 гривень за дзвінок: Vodafone обурив абонентів грабіжницькими умовами.

Також наш портал інформував, для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.