Українка поскаржилася на "Київстар" через списання грошей за послуги, які їй не надавалися. Мобільний оператор дав вичерпну відповідь на офіційній сторінці у соцмережі Facebook.

Клієнтка мобільного оператора "Київстар" заявила, що з її рахунку списали 50 гривень за інтернет у роумінгу. Все б нічого, але абонентка заявила, що гроші взяли ні за що, адже вона використовує сім-карту іншого оператора для серфінгу в інтернеті.

"Київстар". Фото: скрін youtube

"З мене зняло 50 грн за мобільний інтернет у роумінгу. Як таке може бути, якщо в мене відключена ця функція на сімці Київстара??? І з моменту перетину кордону ні разу не включала мобільний інтернет від Київстар", - поскаржилася абонентка.

Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Синоптики зробили прогноз на три місяця весни – буде багато сюрпризів

Отруйні овочі заполонили ринки: що зараз продають українцям

Українцям можуть анулювати частину боргів за комуналку: кому і за якої умови

Заберуть до війська без права на оскарження: кого відстрочка не захистить від мобілізації

Показати ще

Фахівці компанії відреагували на скаргу та заявили, що причиною списання засіб могли стати "специфічні налаштування смартфона". Абонентці порадили не лише відключати передачу даних, а й вибирати в налаштуваннях мережу 3G/2G.

"Деякі смартфони через свої специфічні налаштування в операційній системі виробника і особливостей реєстрації 4G можуть генерувати дата-трафік, навіть якщо ця послуга відключена в мобільному", - пояснили в компанії.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, з кожного абонента по 5%: у "Київстарі" анонсували підвищення тарифів.

Також наш портал інформував, я не брав кредит: українець купив гарний номер "Київстар", а разом з ним став винен гроші.

Крім того, ми писали, Kyivstar, Lifecell, Vodadone – у якого мобільного оператора найшвидший інтернет та в яких регіонах.