По всій Україні мобільні оператори активно проводять процес "реформінгу", згортаючи мережі 3G, щоб звільнити спектр для більш сучасного та ефективного стандарту зв'язку – 4G.
Але це далеко не так просто, як просто вимкнути кнопку і перейти на новий формат.
Стільникові компанії стикаються з низкою технічних та організаційних складнощів, які потрібно подолати, щоб забезпечити плавний перехід та зберегти зручність для своїх абонентів.
Першим етапом "реформінгу" (тобто переходу на новий стандарт зв'язку) є обрізання частотної смуги, що дозволяє звільнити частину спектра для 4G, не повністю відмовляючись від 3G.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Це буде відносно безболісним для абонентів, оскільки він не знижує якість та доступність мережі, але може призвести до невеликого зменшення швидкості передачі даних .
Інший спосіб – це перемістити мережу 3G на інші частоти, що може зменшити кількість необхідного обладнання та скоротити витрати на обслуговування мережі. Це також дозволяє виділити більше спектра для 4G, що збільшить ємність мережі та підвищить швидкість передачі даних.
Зрештою, найрадикальніший етап – повне відключення мережі 3G. Це вимагає індивідуального підходу до кожного абонента, особливо корпоративних клієнтів з великою кількістю пристроїв, не сумісних з 4G.
Таким чином, стільникові компанії змушені шукати рішення, щоб мінімізувати дискомфорт для своїх користувачів та забезпечити плавний перехід на нові стандарти зв'язку.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що боненти Vodafone скаржаться на неправомірні списання: тариф проплачено, а гроші пропадають
Вам буде цікаво дізнатися, Lifecell здивував українців нападом щедрості: 14 днів задарма