Побутові споживачі газу стикаються із ситуаціями, коли попередній постачальник послуг роками не повертає гроші, переплачені за газ. Як добитися справедливості та отримати свої кошти назад, розповіли фахівці "ГазПравди".
Відповідно до правил, споживач за наявності переплати має звернутися до попереднього постачальника послуг з відповідною заявою та квитанціями про сплату. Далі газзбут повинен повернути обумовлену суму на банківський рахунок клієнта.
Проте трапляються історії, коли домогтися повернення виплат практично нереально. Деякі люди чекають місяцями та навіть роками. У вирішенні цієї неприємної проблеми допоможе Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Фахівці "ГазПравди" радять спочатку писати заяву на повернення переплати газзбуту, а якщо відповіді немає, то надсилати скаргу регулятору. Зазвичай такий крок дуже прискорює процес повернення грошей споживачам.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, біжіть до свого лічильника на початку квітня: українцям уточнили важливий нюанс про зняття показників.
Також наш портал інформував, "Доставка оплачена, звідки ще одна платіжка?": у "Нафтогазі" підтвердили страх українців.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, рахунки "космічні", а батареї холодні: як українцям оскаржити надані комунальні послуги.