Українці мають запровадити дані про своє нерухоме майно до спеціального державного реєстру. На цей раз наші читачі дізнаються, хто має це зробити, а також важливо розуміти – для чого саме це необхідно зробити.
Тож якщо громадянин України володіє нерухомістю, право на яке було отримано до 2013 року, то йому слід внести дані про такі об'єкти до Державного реєстру майнових прав на нерухоме майно.
Згідно з поясненням Департаменту адміністративних послуг Львівської міськради, до 2013 року права власності на нерухоме майно реєструвалися Бюро технічної інвентаризації (БТІ).
Воно видавало документ про право власності, витяг із реєстру або ставило відповідний штамп на самому документі.
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Документи про право власності, видані у 80-х – 90-х роках, на звичайному папері, а не на нотаріальному бланку, та не зареєстровані у БТІ, слід обов'язково реєструвати.
Якщо на документах немає штампів, позначок чи витягу з БТІ, фактично право власності вважається не підтвердженим, незважаючи на те, що людина прожила у квартирі чи будинку багато років.
Якщо ж на документах є хоча б один штамп, позначка БТІ або є витяг з реєстру БТІ, тоді документи вважаються дійсними та право власності на нього визнається. Проте при продажу або іншому відчуженні такої нерухомості інформація повинна бути внесена до Державного реєстру прав для синхронізації баз даних.
Нагадаємо, українцям підказали, як вибратися з "боргової ями" за комуналкою.
Раніше повідомлялося, Софія Федіна поклала понад 200 тис. гривень у дитячу колиску: "Як бабло допомагає народити?".
Також, доступна поки не всім українцям: у "Дія" вирішили повернути важливу послугу.